Blog Roku 2009 - głosujemy!

I ruszyli! Z lewej jakby szybciej młodzież... Można już głosować na kosmiczny blog w konkursie portalu Wiadomości24.pl. Głosowanie jest darmowe!

Zagłosuj na mnie - Bloger 2009 roku - Wiadomosci24

Jak głosować? Najprościej kliknąć w banerek na O obrotach i zostaniemy odesłani do strony konkursu. Wybieramy kategorię Życie. Układ jest alfabetyczny. Szukamy bloga O obrotach... Albo pościej - jest na tej stronie. Nie ma żadnych problemów ze znalezieniem. Klikamy przy blogu przycisk "Głosuj". W okienku, które się pokaże wpisujemy swój e-mail, na który zostanie wysłany link potwierdzający. Po kliknięciu w link, głos jest potwierdzony. I wsio. Trudne? Nie :-)
Liczę na Was! 

7 komentarze :

  1. Nie wiem czy to najlepszy blog roku. jednak to jedyny blog , ktory dodalem do ulubionych stron. ever! 1 blog czytam i to wlasnie ten. niech to bedzie jego ocena.

    Pozdrawiam i dziekuje!!!!
    stały czytelnik - Janusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Stały czytelniku, miód na serce mi lejesz :) Bardzo dziękuję :) Staram się, jak mogę, choć oczywiście jestem laikiem kosmicznym, ba, nawet wykształcenie mam humanistyczne, a nie ścisłe. Astronomia to jednak moja pasja i wnikam w nią, na ile mi pozwala mój rozumek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam wykształcenie humanistyczne, a do tego jestem raczej artystą. Fizykę, Kosmos i zagadnienia z nim związane traktuję jako "hobby" - coś co jest dla mnie jak stan odprężenia a zarazem fascynacji z dreszczykiem emocji. Na tapecie mam galaktykę z Twojego bloga btw.

    Cieszę się, że znalazłem tego bloga. Proszę, nie przesadzaj ze skromnością - piszesz dobrze i b. ciekawie. Poszerzasz moje horyzonty zdarzeń :). Ciekaw jestem czy niedługo pojawi się nowa teoria czarnych dziur. (ostatnia to horyzont zdarzeń, prawda?)

    Pozdrawiam!
    stały czytelnik, Janusz

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodnie z obietnicą, pani kapitan, oddany głos, a nawet kilka, bo i znajomych paru się zaangażować zgodziło.

    Pozdrawiam!
    Czytelnik może i nie stały, ale za to oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, wielki buziak z mojej strony pędzi z prędkością światła :)

    OdpowiedzUsuń