Dwie nowe gwiazdy

Zabłysły na nieboskłonie i świecą teraz pełnym światłem. Głównie w nocy, cholewcia, to zatem oznacza, że ja świecę razem z nimi i chcąc nie chcąc dokonuję obserwacji. W dzień, jak to gwiazdy, pięknie śpią. Miałam dać znać, a więc daję. W konstelacji Kruszyzny witamy dwa nowe obiekty. Marysię i Marcysię. Rozbłysły 07.09.2010 roku. Są to obiekty stosunkowo nieduże (2190 g i 2130 g, 47 cm wzrostu), ale wyjątkowo jasne, co oznacza, że muszą mieć ukryte źródło energii. Zresztą otrzymane 10 punktów w skali Apgar dobitnie to potwierdza. Stopniowo będą zwiększać swoje rozmiary, jak to gwiazdy, aż w końcu... No właśnie, nie wiadomo, co w końcu. Grunt, że świecą, ot co, na resztę przyjdzie czas.


M&Msy - bo taką otrzymały ksywkę - są oczywistą przyczyną w przerwie pisania tego bloga. Rozumiecie, towarzysze... :)

9 komentarze :

  1. Hah, gratuluję ślicznych pociech najlepszej astronomicznej blogerce, jaką przyszło mi czytać! :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Gratulacje i życzenia przespanych nocy, a w razie czego "mocnych nerw"!
    staro

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Gratulacje - są śliczne! Wszystkiego dobrego dla matki i pociech

    Stały czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulecje! Wspaniale czytać, że dzieci zdrowe. Zdrowia, pociechy z córek i zarażenia ich pasją życzę. Wszystkiego najlepszego i wracaj do nas, jak tylko gwiazdy na to pozwolą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję maleństw i życzę naprawdę mnóstwa satysfakcji. A najlepsze chwile będą za 3-4 lata. Naprawdę warto nieprzespać tych kilka nocy ;)

    Przy okazji, cóż to za niesamowity blog! Genialny i z pasją! Pluję sobie w brodę (ogoloną), że wcześniej go nie czytałem. Mam nadzieję, że wrócisz do pisania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również gratuluje :)

    eMCi

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje:-)))
    z biegiem czasu pewnie uda Ci sie znalezc chwile i na Kosmiczny Blog, jak na razie, to wiadomo -obowiazki i to podwojne:-)
    a M&M-sy brzmia to fajna nazwa
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby Ci tu powiedziec... ech, zeby Gwiazdy szczesliwe byly i doczekaly czlowieka na Marsie;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobrze, ale skoro z powodu tych nowych gwiazd w nocy i tak nie śpisz... :)

    Bezlitosny fan.

    OdpowiedzUsuń