Kambek

Dobra, czas na godzinę prawdy. Robiłam uniki jak małpka Fiki-Miki (rym-cym-cym) lub jak poseł Ziobro próbujący się tłumaczyć, dlaczego głosował za ACTA, nie mając pojęcia o treści tego, za czym się opowiada. Mówiłam sobie, że dobra, skoro nie mogę się zająć tym na poważnie, nie będę zajmować się wcale. I takie tam duperele.
Prawda jest taka, że nie mogę żyć bez tego blogu. I wyrzuty sumienia nie dają mi żyć. A zatem wracam i pisać będę. Czy regularnie, tego nie wiem, pewnie nie, ale coś tam zawsze się pojawi. 
Przez ten czas sporo się wydarzyło i głupio by było nie opatrzyć tego komentarzem. Kilku panów powróciło ze sfingowanej wyprawy na Marsa (takiej na sucho, wiecie, tu na Ziemi i w każdym momencie można się było wycofać, więc ogólnie ściema). Zaliczyłam absolutnie boskie i przepiękne zaćmienie Księżyca, które dopadło mnie w drodze na imprezę, a człowiek jadący na imprezę nie ma przy sobie, do cholery, statywu! Nie mówiąc już o tym, że prowadzi i bardzo trudno robić wtedy zdjęcia. Zaćmienie zostało więc nieudokumentowane, a ból z tego powodu odczuwam do tej pory, łysy świecił bowiem bezczelnie i ordynarnie jak psu wiadomo co i to prosto w twarz. Wprost na niego jechałam. Masakra. Nad moją głową regularnie przewalają się jakieś planety (jestem trzeźwa), a Orion wali po oczach (zima, nic dziwnego).
No. I to by było tak tytułem wstępu. Czy jeszcze ktoś tu zagląda, ekhm? :)

6 komentarze :

  1. Zagląda, zagląda, oczywiście, że zagląda. I tym bardziej się cieszy, że ulubiony blog w sieci powraca do akcji. Witamy z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. endlich, pani!
    jacha, że zagląda i żąda do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagląda :-)
    I to pewnie nie jedna osoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że zagląda i to niemal codziennie! Hip hip hurrrra :D Za bardzo wyczekany kambek - dziękujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niech mnie, a dopiero co zdjąłem z obserwowanych. Cholernie cięszę się z Twojego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i proszę nie robić więcej takich długich wagarów.

    OdpowiedzUsuń